Wędkarski Świat

Forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: włóczykij
Pon Mar 14, 2011 7:59 pm
Sum z gruntu
Autor Wiadomość
Mathias 
Stały forumowicz

Wysłany: Czw Wrz 07, 2006 2:52 pm   Sum z gruntu

Witam chciałbym się dowiedzieć trochę o zestawach i przynętach na sumy , oczywiście do metody gruntowej :smile: ponieważ za niedługo myślę się wybrać na te kłody rzeczne a nie mam doświadczenia w połowie sumów :wink: pozdrawiam

Bartek T 
Stały forumowicz

Wysłany: Czw Wrz 07, 2006 3:22 pm   

Jeśli chodzi o sumy to mój zestaw sumowy na rzekę wygląda następująco:
żyłka 0,40 [jednak poleciłbym ci plecionkę]
ciężarek płaski 60-90g
przypon długości 30cm
Jeśli nie chcesz łapać jakiś szczególnych okazów na przynętę bardzo skuteczną poleciłbym ci czerwone robaki, a na większe sztuki ukleje, małe płotki, krąpiki, wątrobę, pijawkę.
W tym roku moim najlepszym miejscem okazało się wypłycenie tuż przed głębokim dołkiem, lub dołek za jakąś przeszkodą np. drzewem.

pozdrawiam i życzę udanej wyprawy :!:
Ostatnio zmieniony przez Sogiera Sro Wrz 20, 2006 2:18 pm, w całości zmieniany 1 raz  

Sandacz 
Stały forumowicz

Wysłany: Pią Wrz 08, 2006 3:21 pm   

Heer ważne jest na jakie sumy zmierzasz polować.

Mój zestaw na dużego suma wygląda następująco:
-żyłka 0,45
-duży morski krętlik
-koszyczek 80g z flakami rybimi. (skuteczne również na szczupca)
-przypon (1,2mm) na takim można powiesić słonia
-kotwica kuta duża...
- Przynęty: Cała kwintesencja w wypowiedzi Bartka

Zaś na małego sumika:
Spławikówka, przynęta rosówka lub gnojak. heer wiem że lubisz łowić tyką i w ogóle na spławik więc spróbuj na te przynęty na bardzo zbełconej wodzie (zmulonej). Zobaczysz że jakiegoś dorwiesz. 3 lata temu kumpel właśnie w taki sposób złowił suma na garść rosóweczek. Ważył 13,5kg dł. 1,34m.

P.S. W sumie lepiej nie próbuj na tykę jeszcze taki sumik się trafi a może bolonka